مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-18اقتصادي

اهدای بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از اهدای بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان به این نهاد حمایتی خبر داد.

- کاشان - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان از اهدای بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان به این نهاد حمایتی خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه چهار هزار و 850 مدد جو در قالب سه هزار و 91 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان هستند، اظهار داشت: 192 مورد وام خودکفایی با اعتباری بالغ بر بیش از 69 میلیارد ریال در سال 1399 به مددجویان امداد و اقشار نیازمند پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 35 دوره آموزش فنی و حرفه ای نیز در سال گذشته برای مددجویان برگزار شد، ابراز داشت: 40 نفر از مددجویان نیز توانستند جذب بازار کار شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم نوع دوست کاشان در قالب کمک های مردمی و صدقه بیش از 25 میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 900 میلیون ریال برای 71 نفر مساعدت در تأمین جهیزیه نوعروسان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان

اهدای بیش از 25 میلیارد ریال کمک های مردمی و صدقه توسط مردم کاشان