مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-18پزشكي

راه اندازی کلینیک تنفسی در بیمارستان شهیدبهشتی همدان


مدیر بیمارستان شهید بهشتی همدان از راه اندازی کلینیک تنفسی کووید 19 در این مرکز با ظرفیت 15 تخت و حضور پزشک مقیم خبر داد.

- علیرضا جمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه اندازی کلینیک تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی خبر داده و اظهار کرد: به منظور کاهش بار بستری بیماران و سرعت بخشیدن به درمان بیماران کرونا یی تصمیم گرفته شد که کلینیک تنفسی راه اندازی شود.

وی بیان کرد: با راه اندازی این کلینیک با ظرفیت 15 تخت و حضور پزشک مقیم طی سه روز گذشته به 90 نفر خدمات ارائه شده که به طور میانگین 30 نفر در روز از خدمات این کلینیک بهرمند شدند.

مدیر بیمارستان شهید بهشتی خاطرنشان کرد: بیمارانی که بدحال نبوده و نیاز به ماندن در بیمارستان ندارند و یا بیمارانی که مدتی  در بیمارستان بستری بوده وبه وضعیت باثبات رسیده اند؛ همه خدمات و داروهای ضروری درمان کرونا و ادامه روند درمان را از این کلینیک دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: شهروندان مبتلا به کرونا که با هماهنگی و نظر پزشک معالج مایل به بستری در بیمارستان نیستند می توانند با در دست داشتن نتیجه مثبت تست کرونا و سی تی اسکن ریه و دستور دارویی از پزشک معالج به کلینیک مراجعه و خدمات درمانی خود را بر اساس پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک تنفسی در بیمارستان شهیدبهشتی همدان

راه اندازی کلینیک تنفسی در بیمارستان شهیدبهشتی همدان