مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-18سياسي

تصویب لایحه اساسنامه های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه از تصویب لایحه اساسنامه های 19سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان ها در صحن شورا خبر داد.

- نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه از تصویب لایحه اساسنامه های 19سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان ها در صحن شورا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در جریان بررسی لایحه اساسنامه های19 سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین نامه های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان ها و در جریان قرائت گزارش کمیسیون برنامه و بودجه گفت: لایحه اسناسنامه نمونه سازمان های وابسته شهرداری تهران در تاریخ 12 آبانماه سال98 به تصویب شورای شهر رسیده است.

بر اساس قانون چون موظف بودیم تاییدیه وزیر کشور را دریافت کنیم در تاریخ 11آبان ماه سال 98 با رایزنی های صورت گرفته موافقت ایشان و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را دریافت کردیم.

بر اساس ماده واحده این مصوبه، شهرداری موظف شد که نسبت به سازماندهی کلیه سازمان های وابسته با این اساسنامه نمونه از جهت انطباق ارکان و نیز درج شرح وظایف متفاوت و آیین نامه های واحد مالی معاملاتی اداری و استخدامی اقدام کند و لایحه خود را جهت تصویب به شورای شهر ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه اساسنامه های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران

تصویب لایحه اساسنامه های 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران