مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-18ورزشي

واکنش برادران جهانگیری به اتهامات توهین آمیز یک نماینده مجلس


برادران جهانگیری معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شده و یادآورشدند: از آن جا که اتهام مطرح شده مصداق بارز توهین و افترا و جرم بوده مطابق مواد 697 و 609 قانون مجازات اسلامی مشمول مجازات است، - شکایت خود را به مراجع ذیصلاح قضایی نیز ارائه خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برادران معاون اول رییس جمهوری در جوابیه ای که در مجلس قرائت شد خواستار رسیدگی به توهین نماینده ی مردم گرمسار به خود شدند و بر پیگیری برای شکایت در این باره تاکید کردند.

در جلسه علنی روز یکشنبه، علی کریمی فیروزجایی جوابیه ابراهیم و مهدی جهانگیری برادران معاون اول رییس جمهور را براساس ماده 74 آیین نامه داخلی نسبت به اظهارات اردشیر مطهری نماینده گرمسار در صحن علنی هفته گذشته را قرائت کرد.

در این جوابیه آمده است: در جلسه روز یکشنبه 22 فروردین ماه از تریبون مجلس که باید جز حق، راستی و درستی نگفت و نشنید، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار با کلمات سخیف به برادر معاون اول رییس جمهوری اتهام دزدی وارد کرد.

متاسفانه جایگاه و شأن رفیع مجلس شورای اسلامی که در منظومه فکری امام راحل (ره) عظیم الشان ما که از آن به عنوان رأس امور یاد شده به راحتی و با بی پروایی تمام توسط نماینده مذکور شکسته شد و تاسف بارتر این که فرد یاد شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش برادران جهانگیری به اتهامات توهین آمیز یک نماینده مجلس

واکنش برادران جهانگیری به اتهامات توهین آمیز یک نماینده مجلس