مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-18بين الملل

امکان ایجاد لخته خون در واکسن آسترازنکا چقدر است؟


«گاردین»، روزنامه انگلیسی در بخش دانش خود نوشته است که برآوردی که در زمینه احتمال لخته شدن خون در واکسن آسترازنکا انجام شده، نشان می دهد که این مورد در یک نفر از هر 100 هزار جوان دیده شده است.

- گاردین ، روزنامه انگلیسی در بخش دانش خود نوشته است که برآوردی که در زمینه احتمال لخته شدن خون در واکسن آسترازنکا انجام شده، نشان می دهد که این مورد در یک نفر از هر 100 هزار جوان دیده شده است.

آلبرت کوچویی ـ گوینده پیشکسوت رادیو ـ که هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار دنیا را روایت می کند، مطلب بالا را عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی اخبار امروز (29 فرودین ماه) روزنامه های جهان به شرح زیر است: _ گاردین در گزارشی با عنوان بیست سال ویرانی نوشته است: آمریکا می گوید نیروهایش را از افغانستان، فرا می خواند.

سایمون جنکینز، تحلیل گر روزنامه گاردین می پرسد که دخالت غرب در افغانستان در 20 سال گذشته چه حاصلی داشته است؟ و او پاسخ می دهد: ویرانی.

توجیه انگلیس برای این تجاوز، مانع شدن از ترور و وحشت در آنجا بود، اما این به معنای استقرار نوامپریالیسم بود.

انگلیس 70 سال جنگ امپریالیستی بی حاصل داشته است و 20 سال دخالت و تجاوز با دیگر کشورهای غرب در جهان پایان دیگری برای یک شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ایجاد لخته خون در واکسن آسترازنکا چقدر است؟

امکان ایجاد لخته خون در واکسن آسترازنکا چقدر است؟