مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-18اقتصادي

افزایش ظرفیت حمل ونقل بار در مسیر زنجان به قزوین به 18میلیون تن


با تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین ظرفیت حمل و نقل بار در این مسیر از 9 میلیون تن به 18 میلیون تن افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه گمرک استان طی سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت، گفت: طی سال گذشته بیش از 270 میلیون دلار کالا از گمرک استان صادر شده است.

وی اظهار کرد: رتبه گمرک زنجان از جایگاه 32 در سال 97، به رتبه 10 در سال گذشته رسید و صادرات کالا از استان طی سال گذشته بیش از 21 درصد افزایش داشته است.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: دستور جلسه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید بر اساس نقشه راه باشد و مشکلات بر سر راه تولید رفع شود.

حقیقی تاکید کرد: همچنین واردات کالا و ورود موقت هم از گمرک استان هم طی سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی به وضعیت تولید روغن خوراکی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: واحد تولیدی روغن مصرفی در استان ظرفیت تولید 150 هزار تن محصول را دارد در حالی که 30 تن تولید می کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز این استان در خصوص بیماری کرونا وضعیت خوبی ندارد، ابراز داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان اسفند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت حمل ونقل بار در مسیر زنجان به قزوین به 18میلیون تن

افزایش ظرفیت حمل ونقل بار در مسیر زنجان به قزوین به 18میلیون تن