مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-18فرهنگي

جایزه «احمد اقتداری» راه اندازی شد


یک فعال فرهنگی از راه اندازی «جایزه احمد اقتداری» در زمینه های تاریخ، مطالعات فرهنگی و زبان شناسی در دومین سال روز در گذشت او خبر داد.

- یک فعال فرهنگی از راه اندازی جایزه احمد اقتداری در زمینه های تاریخ، مطالعات فرهنگی و زبان شناسی در دومین سال روز در گذشت او خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق رحمانیان - دبیر جایزه احمد اقتداری - با بیان این که احمد اقتداری دهم مرداد سال 1387 در نامه ای از او خواسته تا با هماهنگی خانم امید اقتداری برخی از کتاب های او را چاپ کنند و عواید حاصل از آن را به مصارف فرهنگی برسانند، گفت: در همین نامه نیز به جایزه فرهنگی احمد اقتداری اشاره شده است، که پس از دو سال از درگذشت این دانشمند، تمهیدات این جایزه فراهم شده تا علاوه بر زنده نگه داشتن یاد او، ظرفیت های تازه و جدیدی را برای مطالعات در حوزه جنوب ایران ایجاد کنیم.

او با بیان این که این جایزه فعلاً به صورت دوسالانه برگزار می شود، ادامه داد: دوره نخست جایزه در سال 1402 برگزار می شود و تا آن زمان دبیرخانه دائمی این جایزه در شهرستان گراش و مؤسسه فرهنگی هنری هفت برکه مستقر است تا آثار پژوهشگران و نویسندگان را دریافت کند.

رحمانیان با تاکید بر این که داوری این جایزه در سه شکل کتاب، پایان نامه و مقاله علمی در حوزه های تاریخ جنوب و خلیج فارس، مطالعات فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه «احمد اقتداری» راه اندازی شد

جایزه «احمد اقتداری» راه اندازی شد