مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-18اقتصادي

وضعیت اسف بار نظام توزیع و عرضه محصولات کشاورزی / سود احتکار نصیب دلالان می شود


محمدجواد عمرانی، فعال دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص مشکلات کشاورزاندر زمینه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی گفت: - فعال دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت اسف بار نظام توزیع و عرضه محصولات کشاورزی، یکی از چالش های جدی این بخش است.

محمدجواد عمرانی، فعال دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص مشکلات کشاورزاندر زمینه توزیع و عرضه محصولات کشاورزی گفت: وضعیت اسف بار نظام توزیع و عرضه محصولات کشاورزی، یکی از چالش های جدی این بخش است و با وجود آنکه کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بیشترین نقش را در این بخش ایفا می کنند، اما کمترین سود عاید آنان می شود.

عمرانی افزود: مصرف کنندگان هم مواد غذایی و محصولات کشاورزی را با قیمتی بیشتر از حد واقعی و بعضا نجومی خریداری می کنند که این مسئله باعث فشار بیش از حد به اقشار کم درآمد می شود.

فعال دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ضمن انتقاد از تفاوت قیمت خرید محصولات از کشاورزان و مبلغ عرضه آن در بازار، اظهار کرد: در شهر جیرفت کرمان، کشاورزان و تولیدکنندگان چاره ای جز فروش پیاز به مبلغ کیلویی 600 تومان ندارند، اما جالب اینجاست که این محصول در بازار به قیمت کیلویی 10 هزار تومان به فروش می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسف بار نظام توزیع و عرضه محصولات کشاورزی / سود احتکار نصیب دلالان می شود

وضعیت اسف بار نظام توزیع و عرضه محصولات کشاورزی / سود احتکار نصیب دلالان می شود