موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-18بين الملل

تفنگداران آمریکایی وارد یمن شدند


رسانه های یمن از ورود تفنگداران نیروی دریایی آمریکا ( مارینز ) به فرودگاه الغیضه در استان المهره در شرق یمن به منظور آموزش نیروهای ائتلاف خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، آژانس مطبوعات یمن امروز (یکشنبه) نوشت که منابع آگاه بدون مشخص کردن هویت هواپیمایی که با آن وارد شده اند، ورود این تفنگداران دریایی آمریکا به فرودگاه بین المللی الغیضه که تحت کنترل نیروهای عربستان سعودی است در طی دو روز گذشته را تایید کردند.

به نوشته آژانس مطبوعات یمن، ورود این تفنگداران نیروی دریایی آمریکا پس از ورود نیروهای مشترک آمریکا و انگلیس به فرودگاه استان المهره در اواخر ژانویه انجام شده است.

فعالیت های آمریکا و انگلیس در استان های تحت کنترل نیروهای ائتلاف و دولت فراری منصور هادی به ویژه پس از سفر کریستوفر هنزل سفیر آمریکا به فرودگاه الغیضه در اوایل دسامبر سال گذشته ، انجام می شود.

پیشتر در تیرماه سال گذشته سخنگوی نظامی جنبش انصارالله از کشف سلاح های ارسال شده از سوی آژانس توسعه بین المللی آمریکا برای ائتلاف سعودی در یمن خبر داده بود و در یک کنفرانس خبری گفته بود که ماهیت اصلی آژانس آمریکایی این است که تلاش می کند برنامه ها و اهدافش را بر مردم یمن تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفنگداران آمریکایی وارد یمن شدند

تفنگداران آمریکایی وارد یمن شدند