مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-18سياسي

مشارکت 20 هزار رأی اولی در انتخابات 1400 قم


رییس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه 20 هزار رای اولی در استان قم برای انتخابات پیش رو وجود دارد، گفت: تمام رسانه ها باید برای انتخاباتی پرشور و حداکثری تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات با بیان اینکه 20 هزار رأی اولی برای شرکت در انتخابات پیش رو در قم وجود دارد، گفت: تمامی رسانه ها و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید تلاش کنند تا انتخابات آتی انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اینکه کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای قم در هیئت های اجرایی به پایان رسید و به هیئت های نظارت ارسال شد، افزود: هماهنگی های خوب بین هیئت های اجرایی نظارت و بازرسی انتخابات وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کرونایی امسال تعداد صندوق های اخذ رأی 10 درصد نسبت به دوره قبل افزایش خواهد یافت، ادامه داد: برقراری عدالت و انصاف تبلیغات در اماکن عمومی وظیفه کمیته اطلاع رسانی است و هرگونه بنر تبلیغاتی پس از تأیید این کمیته، مجوز نصب در اماکن عمومی را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 20 هزار رأی اولی در انتخابات 1400 قم

مشارکت 20 هزار رأی اولی در انتخابات 1400 قم