مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-18اقتصادي

5 واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد


رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: در جریان بازرسی از روند فعالیت های سطح بازار و بنا بر گزارشات مردمی، پنج واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز حصاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند بازرسی از اصناف کرج اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از روند فعالیت های صنفی و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به طور جدی از سوی این اتاق پیگیری و اجرا می شود.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت برخی آرایشگاه های زنانه در سطح شهر کرج، اکیپ های تخصصی با حضور کارشناسان خانم واحد بازرسی و نظارت اصناف تشکیل شده که در کوتاه ترین زمان ممکن، گزارشات واصله مردمی را مورد بررسی قرار می دهند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: بر همین اساس روز یکشنبه 29 فروردین ماه سال جاری و با همراهی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به طور نامحسوس، فعالیت آرایشگاه های زنانه زیر ذره بین بازرسان قرار گرفت و با خاطیان برخورد قانونی شد.

وی بیان کرد: در جریان بازرسی از روند فعالیت های سطح بازار و بنا بر گزارشات مردمی، پنج واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد.

حصاری متذکر شد: به دلیل حساسیت موضوع و تأکید صریح مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا ، بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف مکلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

5 واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد