مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-18بين الملل

چین: هند بابت آنچه به دست آورده، خوشحال باشد


چین از خارج کردن نیروهایش از دو منطقه در مرز لداخ با هند امتناع کرده و گفته که دولت دهلی نو باید بابت آنچه که به دست آورده، خوشحال هم باشد.

- چین از خارج کردن نیروهایش از دو منطقه در مرز لداخ با هند امتناع کرده و گفته که دولت دهلی نو باید بابت آنچه که به دست آورده، خوشحال هم باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روند در جریان خروج نیروها ارتش آزادی بخش خلق چین و هند در لداخ، منطقه مورد مناقشه بین دو کشور پس از آن به بن بست خورد که پکن از خروج نیروهایش از دو منطقه در این ناحیه مورد مناقشه امتناع کرده است.

در گزارش هفته نامه ساندی اکسپرس هند که امروز (یکشنبه) منتشر شده آمده که مقام های چینی حتی گفته اند که دولت دهلی نو باید بابت آنچه که تاکنون به دست آورده، خوشحال هم باشد.

به نوشته این هفته نامه، پکن ناتوانی خود را درباره تخلیه نیروها از دو منطقه هات اسپرینگز و گوگرا پست ابراز کرده است.

مذاکره کنندگان هندی گفته اند که پکن پیشتر با خروج نیروهایش از این دو منطقه توافق کرده بود اما حالا از این توافق سرباز می زند.

11 دور مذاکره بین فرماندهان ارتش های دو کشور از مه سال گذشته میلادی باعث شد تا نیروهای دو کشور فقط از پانگونگ تسو و کیلاش رانگس خارج شوند که این روند در فوریه 2021 آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: هند بابت آنچه به دست آورده، خوشحال باشد

چین: هند بابت آنچه به دست آورده، خوشحال باشد