مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-18ورزشي

فعالیت های اقتصادی برادر جهانگیری هیچگونه ارتباطی با دولت و معاون اول ندارد


فعالیت های اقتصادی مهدی هیچ گونه ارتباطی با دولت و معاون اول رییس جمهور ندارد و در پرونده قضایی مهدی که تعیین تکلیف نهایی نیز شده است هیچ گونه دزدی و اختلاسی مطرح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه در صحن علنی هفته گذشته را قرائت کرد.

  متن به شرح زیر است: جناب آقای دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با سلام؛ همان طور که می دانید در جلسه روز یکشنبه 22 فروردین ماه سال 1400 از تریبون مجلس شورای اسلامی که باید جز حق، راستی و درستی نگفت و نشنید، آقای اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار با کلمات سخیف به برادر معاون اول رییس جمهور اتهام دزدی وارد کرد.

متاسفانه جایگاه و شأن رفیع مجلس شورای اسلامی که در منظومه فکری امام راحل (ره) عظیم الشان ما که از آن به عنوان رأس امور یاد شده به راحتی و با بی پروایی تمام توسط نماینده مذکور شکسته شد و تاسف بارتر این که فرد یاد شده هیچ گونه اخطاری نیز در حین سخن و پس از آن برای این رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی خود دریافت نکرد.

پر واضح است که طرح اتهام به برادر معاون اول رییس جمهور بدون ارائه هیچ گونه سند فقط با هدف تخریب معاون اول رییس جمهور و تشویش افکار عمومی صورت گرفت نظر به اینکه این نماینده محترم بدون دادن نشانی خاص از مفهوم کلی برادر معاون اول رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های اقتصادی برادر جهانگیری هیچگونه ارتباطی با دولت و معاون اول ندارد

فعالیت های اقتصادی برادر جهانگیری هیچگونه ارتباطی با دولت و معاون اول ندارد