مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-18سياسي

معرفی همدان به عنوان دومین استان از نظر انجام صحیح فرآیند انتخابات


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در ارزیابی اولیه وزارت کشور استان همدان به عنوان دومین استان از نظر انجام صحیح فرآیند انتخابات معرفی شد.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: در ارزیابی اولیه وزارت کشور استان همدان به عنوان دومین استان از نظر انجام صحیح فرآیند انتخابات معرفی شد.

مصطفی آزادبخت ظهر یکشنبه 29 فروردین ماه در دومین نشست خبری ستاد انتخابات استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال 1400، سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را در استان داریم.

وی با بیان اینکه در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برای نمایندگی حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ 69 نفر ثبت نام کردند، افزود: هیئت اجرایی رسیدگی به صلاحیت افراد را انجام داد و در مرحله اول 95 درصد تأیید صلاحیت شدند.

آزادبخت در رابطه با انتخابات شوراهای شهر مطرح کرد: 1148 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر استان ثبت نام کردند که از این تعداد در مرحله اول 4.

6 درصد رد صلاحیت شدند و تعداد ثبت نام کنندگان نیز نسبت به دوره قبل دو درصد کم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه 5445 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای روستا استان ثبت نام کردند، ادامه داد: از این تعداد 205 نفر زن و 5240 نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی همدان به عنوان دومین استان از نظر انجام صحیح فرآیند انتخابات

معرفی همدان به عنوان دومین استان از نظر انجام صحیح فرآیند انتخابات