مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18بين الملل

تکرار صحنه ای آشنا در آمریکا؛ گلف بازی رییس جمهور در اوج اعتراضات داخلی


در بحبوحه اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در شهرهای آمریکا، رییس جمهور این کشور در اقدامی مشابه ساکن قبلی کاخ سفید برای تفریح به زمین گلف رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصاویر جو بایدن رییس جمهور آمریکا حین بازی گلف درحالی منتشر شده اند که شهرهای مختلف آمریکا صحنه اعتراضات گسترده ضدنژادپرستی است.

به نوشته روزنامه و شیکاگو، دست به برگزاری تجمعات گسترده زدند.

صدها شهروند آمریکایی در خلال روز در شهرهای مختلف دست به تظاهرات مسالمت آمیز زدند اما با فرارسیدن شب، تنش میان معترضان و نیروهای پلیس رفته رفته اوج گرفت و تجمعات به خشونت کشیده شد.

موج گسترده اعتراضات در شیکاگو پس از آن شکل گرفت که مقامات شیکاگو روز پنجشنبه تصاویری را برای عموم از دوربین لباس یک مامور پلیس هنگام تیراندازی به سمت یک نوجوان 13 ساله که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته بود، منتشر کردند.

پلیش شیکاگو بعد از این حادثه مدعی شد پسر نوجوان اسلحه در دست داشته اما در تصاویر مشخص است که در لحظه تیراندازی دستان وی خالی است.

از سوی دیگر اعتراضات اخیر در بروکلین سنتر از روز یکشنبه هفته گذشته پس از آن آغاز شد که ویدئویی منتشر شد که افسر پلیس آمریکا را در حال شلیک گلوله به دانته رایت شهروند سیاه پوست نشان می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار صحنه ای آشنا در آمریکا؛ گلف بازی رییس جمهور در اوج اعتراضات داخلی

تکرار صحنه ای آشنا در آمریکا؛ گلف بازی رییس جمهور در اوج اعتراضات داخلی