مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18سياسي

آغاز به کار جشنواره بین المللی قصه گویی در همدان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان از آغاز بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی» خبر داد.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز بیست و سومین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: محورهای موضوعی این جشنواره بزرگ شامل امیدها و آرزوها ، شادی ها و غم ها ، ایثار و ازخودگذشتگی است که خود ایثار شامل عناوین جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته ای تا مدافعان علم و دانش است.

وی با بیان اینکه تمام رده های سنی از کودک و نوجوان گرفته تا افراد بزرگسال، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می توانند در این جشنواره شرکت کنند گفت: جشنواره شامل بخش های ملی، بین الملل، قصه گوی برتر، بخش 90 ثانیه ای و بخش پادکست بوده و مرحله پایانی جشنواره قصه گویی هم زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان همدان با تشریح هر یک از بخش های جشنواره گفت: در بخش ملی رقابت صحنه ای قصه گویان دختر و پسردر رده سنی 12 تا 18، مردان و زنان بالای 18 سال و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از سراسر کشور که در مرحله اول و دوم به صورت مجازی بوده و در صورت رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار جشنواره بین المللی قصه گویی در همدان

آغاز به کار جشنواره بین المللی قصه گویی در همدان