مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18سياسي

ارتش برای انجام ماموریت های خود صد در صد آماده است


باید تهدیدات آینده را به خوبی بشناسیم و متناسب با آن خود را آماده کنیم؛ این اتفاق مهم افتاده و ارتش برای انجام ماموریت های خود صد در صد آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نمایش گذاشته شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: همچنین برای کاهش آسیب ها این رژه در درون پادگان ها برگزار شد و در سراسر کشور نیز همه یگان های ارتش رژه را به صورت محمول و در داخل پادگان ها و با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی برگزار کردند.

دریادار سیاری در خصوص آمادگی ارتش برای انجام ماموریت های خود، گفت: همانگونه که می دانید ماموریت اصلی ارتش ایران، حفظ تمامیت ارضی کشور، دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایران است و برای این کار ارتش در ابعاد مختلف باید خودش را آماده کند.

وی با تاکید بر اینکه در همه برنامه ها باید همواره نگاه مان به جلو باشد، اظهار داشت: باید در بعد نیروی انسانی آمادگی کامل داشته باشیم و کارکنان خود را مطابق با ارزش های انقلاب اسلامی تربیت کنیم و آموزش دهیم.

در حین خدمت نیز برای ارتقای مهارت های آنها تا حد مطلوب اقدام کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: امروز تربیت نیروها متناسب با آرمان های انقلاب در حال اجراست و ما با قطع وابستگی به کشورهایی که با نگاه استکباری به کشور ما آموزش می دادند روی پای خود ایستادیم و به برکت انقلاب امروز تمامی کارکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش برای انجام ماموریت های خود صد در صد آماده است

ارتش برای انجام ماموریت های خود صد در صد آماده است