مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18سياسي

انتقاد دهنوی از عدم پرداخت حقوق سربازان


یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت حقوق سربازان انتقاد کرد.

- یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از عدم پرداخت حقوق سربازان انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن دهنوی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به رییس جمهور درباره حقوق سربازان گفت: در بررسی و تصویب بودجه سال 1400 به همت مجلس حقوق سربازان چهار برابر افزایش یافت و با توجه به اینکه 350 هزار نفر به سربازی می روند و علی رغم اینکه به فرآیند سربازی اشکال وارد است، اما در این فرآیند سربازی مشکل دار نیز حقوق سربازان پرداخت نمی شود.

بدین معنی که سربازی که باید 60 تا 90 درصد حقوق پایه دریافت داشته باشد که مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان می شود، اما 350 هزار تومان دریافت می کند.

آیا با این حقوق می توان زندگی کرد؟ وی ادامه داد: به قانون بودجه سال جاری در قالب تبصره 14 در حدود 3 هزار میلیارد از یک سو و 2 و 600 میلیارد در جای دیگر که مجموعاً 5 هزار و 600 میلیارد است، بابت تامین حقوق سربازان اضافه شد تا در سال 1400 پرداختی سربازان براساس قانون صورت گیرد، اما با پیگیری های بنده، ستاد کل نیروهای مسلح می گوید که دولت این پول را نمی دهد و آن را در اولویت آخر گذاشته است و در این خصوص سازمان برنامه و بودجه به سازمان هدفمندی یارانه ها پاسکاری می کند و سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دهنوی از عدم پرداخت حقوق سربازان

انتقاد دهنوی از عدم پرداخت حقوق سربازان