مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18اجتماعي

محکومیت شهرداری مریوان به دلیل سوء مدیریت در جایگاه پسماند


رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان از محکومیت 20 میلیارد ریالی شهرداری این شهر به دلیل عدم کنترل انتشار آلودگی و سوء مدیریت در جایگاه زباله خبر داد.

- ابراهیم همت بلند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مریوان با داشتن پتانسیل های مختلف توریستی شهرستانی گردشگری است که روزانه 120 تا 140 تن زباله در آن تولید می شود و ضروری است که ساماندهی پسماند و زباله به صورت علمی و اصولی مدیریت شود.

وی افزود: شهرداری به دلیل تخلفات زیست محیطی و رعایت نکردن استانداردهای دفع و دفن پسماند در محاکم قضایی شهرستان مریوان محکوم شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان تصریح کرد: دفن نامناسب زباله ها، ایجاد بوی نامطبوع و نفوذ شیرابه به سفره های آب زیر زمینی، ایجاد آلودگی جایگاه زباله در مسیر رودخانه گاران، عدم معرفی و جانمایی جایگاه جدید زباله و عدم راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در طول سال های متمادی توسط شهرداری از مهمترین مشکلات جایگاه زباله شهر مریوان است که سلامتی مردم را تهدید می کند.

همت بلند خاطر نشان کرد: این موارد به مثابه لطمه زدن به انفال الهی و تهدیدی برای بهداشت عمومی و به خطر افتادن محیط زیست بوده و با ارائه مداک و مستندات لازم علیه شهرداری مریوان اقامه دعوی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شهرداری مریوان به دلیل سوء مدیریت در جایگاه پسماند

محکومیت شهرداری مریوان به دلیل سوء مدیریت در جایگاه پسماند