مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-18اقتصادي

جزییات برگزاری نمایشگاه اوراسیا در ایران


چند هفته پس از آنکه رییس سازمان توسعه تجارت خبر از برنامه ریزی برای آزادسازی تجارت ایران و اعضای اوراسیا خبر داد، حالا نمایشگاه این اتحادیه بناست در ایران برگزار شود.

- چند هفته پس از آنکه رییس سازمان توسعه تجارت خبر از برنامه ریزی برای آزادسازی تجارت ایران و اعضای اوراسیا خبر داد، حالا نمایشگاه این اتحادیه بناست در ایران برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند از آبان 1398 که عضویت آزمایشی ایران در این اتحادیه آغاز شده با توجه به مشکلاتی چون تحریم و کرونا، امکان رشد قابل توجه تجارت وجود نداشته است اما با وجود تمام محدودیت ها، آمارهای تجاری منتشر شده نشان می دهد که ایران سطح تجارت خود با این کشورها را بالا برده یا لااقل از کاهش آن جلوگیری کرده است.

با گذشت حدود یک سال و نیم از آغاز عضویت ایران، حالا رییس سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که نمایشگاه اوراسیا در ایران برگزار خواهد شد.

زادبوم با اعلام این خبر گفته: این میزبانی فرصت مغتنمی است که می تواند مذاکرات برای رسیدن به تجارت آزاد با اتحادیه یاد شده را تسهیل کند.

او در خصوص کاهش برگزاری نمایشگاه ها در یک سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، تاکید کرد: در صورتی که وضعیت کشور در زمان برگزاری در حالت قرمز نباشد، نمایشگاه تخصصی اروسیا در تاریخ 27 تا 31 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری نمایشگاه اوراسیا در ایران

جزییات برگزاری نمایشگاه اوراسیا در ایران