مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-18پزشكي

چارچوب نحوه ارزشیابی پژوهشکده های علوم پزشکی طراحی شود


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بر لزوم مشخص شدن حیطه های فعالیت و طراحی چارچوب نحوه ارزشیابی پژوهشکده ها و قابلیت تسری تجارب آنها به سایر پژوهشکده ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نخستین وبینار هم اندیشی و اشتراک تجارب بین پژوهشکده های علوم پزشکی کشور با حضور دکتر فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این وبینار دکتر حمیدرضا خرم خورشید مشاور علمی و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر اصغر عبادی فر رییس مرکز توسعه هماهنگی و ارزشیابی تحقیقات، دکتر جلالی نیا معاون برنامه ریزی امور پژوهشی و دکتر علیزاده مشاور معاونت تحقیقات و فناوری و جمعی از معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و روسای پژوهشکده های علوم پزشکی حضور داشتند.

در این سلسله نشست ها که با هدف مدیریت بهینه و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مورد انتظار با استفاده از تجارب پژوهشکده های برتر کشور و به منظور بحث و تبادل نظر برگزار می شود، پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان گزارشی از فعالیت ها، تجارب و درس های آموخته شده در مباحث سرآمدی، پاسخ به نیازهای جامعه، مدیریت و ترجمان دانش، کارآفرینی، فعالیت های بین المللی و تقویت نگاه به آینده را ارائه کرد سپس اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب نحوه ارزشیابی پژوهشکده های علوم پزشکی طراحی شود

چارچوب نحوه ارزشیابی پژوهشکده های علوم پزشکی طراحی شود