مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-18سياسي

آخرین تغییرات در آمار داوطلبان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر


دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ثبت نام 2 هزار و 959 داوطلب شوراهای روستایی و تیره های عشایری از تایید 98 درصد داوطلبان شوراهای شهر در هیات های اجرایی خبر داد و گفت: - تاکنون 28 داوطلب شورای شهر انصراف داده اند.

خسرو دهقانی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: تعداد داوطلبان ثبت نام نهایی شوراهای روستایی و تیره های عشایری در استان بوشهر به 2959 نفر رسیده است که نسبت به دوره گذشته حدود 9 درصد افزایش داشته است که از این تعداد 9 درصد زن و 91 درصد مرد هستند.

وی در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی و تیره های عشایری نیز بیان کرد: صلاحیت داوطلبان مذکور در هیئت های اجرایی بخش های 26 گانه استان پس از استعلام از داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد و سپس پرونده ها در اختیار هیات های نظارت بخش قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان در خصوص بررسی صلاحیت های داوطلبان شوراهای شهر در هیئت های اجرایی نیز گفت: همانطور که قبلاً اعلام شده است؛ 98 درصد از داوطلبان شوراهای شهر در هیئت های اجرایی شهرستان های استان تایید صلاحیت شده اند و از مجموع 1066 داوطلب ثبت نام کننده، تعداد 24 داوطلب قبل از رسیدگی در هیات های اجرایی، انصراف خود را از داوطب شدن در سراسر استان اعلام و هیات های اجرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات در آمار داوطلبان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر

آخرین تغییرات در آمار داوطلبان شوراهای شهر و روستای استان بوشهر