مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-18اقتصادي

موج سواری فضای مجازی در بازار مرغ/خبر ورود مرغ تراریخته به کشور تکذیب شد


چند صباحی است که بحث واردات مرغ از ترکیه فضای مجازی را در استان مرزی کردستان تحت تاثیر قرار داده و موجب نگرانی افکار عمومی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ورود مرغ های تراریخته به کشور ، ورود فله ای مرغ گوشتی از ترکیه به کشور و… این اخبار در چند روز گذشته با تیترهای دوپهلو و در کنار آن با متن های تشویش کننده، به دنبال این هستند که اعتماد عمومی را از بین ببرند و یک دیوار بی اعتمادی بین مسئولان و مردم بکشند.

فضای مجازی به نوعی کلید اخبار و اطلاعات را در عصر کنونی در اختیار گرفته است، حال این اخبار صحت داشته باشد یا ساختگی، هیچکدام برای مخاطب فرقی نمی کند و آن چیزی که بیشتر مخاطبین فضای مجازی به ویژه کانال های پیام رسان همانند تلگرام، واتس آپ و… را به خود جلب می کند، اخبار زرد و بحث برانگیز است.

از سوی دیگر در چند سال اخیر پیام رسان های خارجی نشان داده اند که به نوعی با وضعیت جامعه ایرانی پیش رو بوده و به دنبال مدیریت غیررسمی شرایط داخل کشورمان به هر قیمتی هستند.

گاه از کاه کوه می سازند ، و گاه به محلی برای تشویش اذهان عمومی تبدیل می شوند و این رویکرد بارها در بحث های جزیی و کلان توسط این پیام رسان ها نشان داده شده است.

در روزهای اخیر نیز برخی از کانال های تلگرامی و دیگر پیام رسان های غیرایرانی که اتفاقات مخاطبین بسیاری چه در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری فضای مجازی در بازار مرغ/خبر ورود مرغ تراریخته به کشور تکذیب شد

موج سواری فضای مجازی در بازار مرغ/خبر ورود مرغ تراریخته به کشور تکذیب شد