مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-18سياسي

حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته شود


نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همیشه بسته شود و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه خط فکری خطرناکی با استفاده از فضای مجازی که در آن مدیریت صورت نمی گیرد، آغاز شده است، گفت: علیرغم تأکیدات رهبری عده ای به دنبال تضعیف مجلس انقلابی هستند تا توان این نهاد را کم کنند اما مجلس در راستای حفظ عزت مردم، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها برای بازگشت عزت پایمال شده مردم را به تصویب رساند.

وی افزود: اکنون دشمنان به دنبال راه حلی برای مذاکره با ایران هستند که این موضوع نشان می دهد که مقاومت مردم و ریل گذاری مجلس جواب مثبت داده است.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: امروز حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس باید برای همیشه بسته شود و مجموعه ذیربط و وزیر اطلاعات باید در این خصوص پاسخگو باشند.

اسماعیلی در خصوص مذاکرات وین نیز گفت: طبق اصل 77 قانون اساسی آنچه در وین می گذرد باید به استحضار مجلس برسد و ما بر حذف کلیه تحریم ها و راستی آزمایی استوار هستیم و از آن کوتاه نمی آییم و به تحریم خوب و بد اعتقادی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته شود

حفره های امنیتی ضد انقلاب در مراکز حساس بسته شود