مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-18سياسي

راه اندازی قرارگاه راهبردی شعار سال در البرز


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: به محض دریافت پیام رهبر انقلاب مبنی بر تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها در نشستی قرارگاه راهبری شعار سال را راه اندازی کردیم.

- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: به محض دریافت پیام رهبر انقلاب مبنی بر تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها در نشستی قرارگاه راهبری شعار سال را راه اندازی کردیم.

سردار سید یوسف مولایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب طی 42 سال گذشته از عمر پربرکت خود، همواره یک شعار اساسی داشته و این شعار همواره، ماندگار است.

وی با بیان اینکه بر اساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، سپاه حافظ و نگهبان انقلاب است، تصریح کرد: سپاه فارغ از زمان، مکان و نوع تهدید باید مدافع انقلاب باشد و در این 42 سال نشان داده در برابر هر تهدیدی مقابله کرده و نقش مؤثر، قاطع و تعیین کننده ای داشته است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: سپاه پاسداران در اوایل انقلاب برای دفاع از انقلاب و حراست آن با جنگ داخلی که دشمن در کشور راه اندازی کرده بود، مقابله کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی وضعیت اوایل انقلاب را مشاهده می کنیم در تمام کشور از حواشی تا مرکز گروه های مختلف در کشور درگیری و ناامنی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه راهبردی شعار سال در البرز

راه اندازی قرارگاه راهبردی شعار سال در البرز