مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-18پزشكي

بیمارستان های ثابت و صحرایی ارتش آماده خدمت رسانی برای مقابله با کرونا


رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان های صحرایی برای مقابله با کرونا گفت: تمامی بیمارستان های ثابت ارتش در حوزه غربالگری و درمان آماده خدمت رسانی است.

- رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به احداث بیمارستان های صحرایی برای مقابله با کرونا گفت: تمامی بیمارستان های ثابت ارتش در حوزه غربالگری و درمان آماده خدمت رسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی، رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در برنامه رادیویی صبح و گفتگو با بیان اینکه در 14 ماه گذشته و از زمان شروع کرونا، همرزمان من در ارتش به عنوان مدافعان سلامت پا به پای همکاران عزیز در وزارت بهداشت با تمام توان تلاش می کنند، گفت: ارتش دارای 28 بیمارستان ثابت در 25 استان است که ظرفیت آن ها را در اختیار درمان بیماران کرونایی قرار داده است.

وی به دیگر اقدامات ارتش اشاره و بیان کرد: ارتش اقدام به احداث ایستگاه های غربالگری و شرکت در طرح شهید سردار سلیمانی کرده است و کماکان در این زمینه مشغول انجام وظیفه است.

ارتش با برپایی بیمارستان های صحرایی بنا به نیاز در شهرهای مختلف در مقاطع گوناگون، به روند درمان و مقابله با بیماری کرونا کمک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های ثابت و صحرایی ارتش آماده خدمت رسانی برای مقابله با کرونا

بیمارستان های ثابت و صحرایی ارتش آماده خدمت رسانی برای مقابله با کرونا