مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-18فناوري

ورود مدعی العموم به قطعی مکرر اینترنت و شبکه تلفن همراه در شهرستان کلات


دادستان عمومی و انقلاب کلات به عنوان مدعی العموم نسبت به موضوع قطعی مکرر اینترنت در این شهرستان ورود کرد و گفت: به عنوان مدعی العموم از مسوولین مربوطه خواسته ایم تا ضمن اعلام علت دقیق قطعی ها، - حمید سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس درکلات با اشاره به ضرورت تامین زیرساخت ها در ارائه خدمات ارتباطی به ویژه اینترنت، اظهار کرد: امروزه ارتباطات در بستر فضای مجازی از زمره ضروریات اکثر قریب به اتفاق افراد جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب کلات با ابراز تاسف از قطعی های مکرر اینترنت و در برخی موارد قطع شبکه تلفن همراه، ابراز کرد: اگرچه تاکنون این قطعی ها بارها در کلات تکرار شده و بعد ساعاتی مجدد شاهد وصل ارتباط بودیم، اما نه تنها مسبب این قطعی ها معرفی نشده، بلکه از شهروندان نیز عذرخواهی نشده است.

وی با بیان اینکه اطمینانی نیست که در آینده این روند تکرار نشود، یادآور شد: این قطعی ارتباط منجر به بروز ضررهای مادی و معنوی به بسیاری از افراد شده است.

سلطانی با تاکید بر اینکه به عنوان دادستان در جهت صیانت از حقوق عامه و دفاع از حقوق مشروع  شهروندان، به موضوع ورود کرده ایم، بیان کرد: به عنوان مدعی العموم از مسوولین مربوطه خواسته شده تا ضمن اعلام علت دقیق قطعی ها، تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از تکرار مجدد آن را در آینده انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به قطعی مکرر اینترنت و شبکه تلفن همراه در شهرستان کلات

ورود مدعی العموم به قطعی مکرر اینترنت و شبکه تلفن همراه در شهرستان کلات