مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-18سياسي

رفع مشکلات بانوان خراسان شمالی نیازمند اعتبارات بیشتر است


استاندار خراسان شمالی خواستار تخصیص منابع کافی برای اجرای مصوبات سفر معاون امور زنان رییس جمهور به این استان شد و گفت: نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتر برای رفع مشکلات بانوان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی که با حضور معاون امور بانوان رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس، در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش استان این بوده تا تمام مطالبات و خواسته های حوزه بانوان بدون در نظر گرفتن میزان اعتبارات را در همه شهرستان ها عملیاتی شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث سواد آموزی بانوان با رشد 4 درصدی شاهد پویایی مناسب در بانوان هستیم.

وی تصریح کرد: هیچگاه معضلی به لحاظ اجرا در حوزه بانوان استان نداشتیم زیرا بانوان در تمامی عرصه ها دلسوزانه و مدبرانه فعالیت داشته اند.

شجاعی به سفرهای قبلی ابتکار، معاون نهاد ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده به استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه که از مصوبات این سفر بود یک میلیارد ریال اعتبار از سوی نهاد ریاست جمهوری و 4 میلیارد ریال از سوی استان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بانوان خراسان شمالی نیازمند اعتبارات بیشتر است

رفع مشکلات بانوان خراسان شمالی نیازمند اعتبارات بیشتر است