مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-18اقتصادي

استقبال از ورزشی لاکچری در کرمانشاه


به گفته رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه، سرمایه گذاران کرمانشاهی درحال احداث سه مجموعه بولینگ و بیلیارد در استان هستند.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه، سرمایه گذاران کرمانشاهی درحال احداث سه مجموعه بولینگ و بیلیارد در استان هستند.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ورود بخش خصوصی برای احداث مجموعه های بولینگ و بیلیارد در استان، اظهار کرد: از سال گذشته احداث بزرگترین و مجهزترین آکادمی بولینگ، بیلیارد و بولس غرب کشور در کرمانشاه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این آکادمی در مساحت هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی قرار بود اواخر سال گذشته به بهره برداری برسد، اما شیوع بیماری کرونا باعث شده تا پیشرفت فیزیکی پروژه کُند باشد و هنوز به مرحله افتتاح نرسد.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه افزود: دو سرمایه گذار دیگر هم برای احداث مجموعه های بولینگ و بیلیارد در استان ورود کرده اند و یکی از این مجموعه ها در حال حاضر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه های راه اندازی چنین رشته هایی، عنوان کرد: باتوجه به وارداتی بودن تجهیزات این رشته ها بویژه رشته بولینگ، راه اندازی هر خط بولینگ حدود یک میلیارد تومان هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از ورزشی لاکچری در کرمانشاه

استقبال از ورزشی لاکچری در کرمانشاه