مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-18اقتصادي

برگزاری دوره آموزشی زنبورداری ویژه زنان روستایی در منطقه سیستان


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی زنان روستایی و عشایری و با هدف توسعه اشتغال و ارتقای نقش زنان در افزایش درآمد خانوار روستایی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح توانمند سازی زنان روستایی و عشایری و با هدف توسعه اشتغال و ارتقای نقش زنان در افزایش درآمد خانوار روستایی، دوره های آموزشی تئوری و عملی زنبورداری ویژه زنان روستایی و عشایری در منطقه سیستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بهزاد شهرکی افزود: در این دوره ها 17 نفر از زنان روستایی عضو صندوق های خرد زنان مهارت های لازم زنبور داری را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: شهرستان زهک بعنوان پایلوت انتخاب و در چند مرحله دوره آموزشی زنبورداری با حمایت و نظارت دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهادکشاورزی در این شهرستان برگزار می شود.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان اذعان داشت: اجرای این دوره ها برای سایر شهرستانهای استان نیز در برنامه کاری این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی زنبورداری ویژه زنان روستایی در منطقه سیستان

برگزاری دوره آموزشی زنبورداری ویژه زنان روستایی در منطقه سیستان