مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-18بين الملل

ناوهای انگلیس راهی دریای سیاه می شوند


روزنامه ساندی تایمز به نقل از منابع ارشد نیروی دریایی گزارش داد، در بحبوحه تشدید تنش ها میان اوکراین و روسیه، ناوهای انگلیسی ماه مه به طرف دریای سیاه راهی خواهند شد.

- روزنامه ساندی تایمز به نقل از منابع ارشد نیروی دریایی گزارش داد، در بحبوحه تشدید تنش ها میان اوکراین و روسیه، ناوهای انگلیسی ماه مه به طرف دریای سیاه راهی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در گزارش روزنامه ساندی تایمز آمده است: این استقرار با هدف نشان دادن همبستگی با اوکراین و متحدان ناتو صورت می گیرد.

یک ناوشکن تیپ 45 مسلح به موشک های ضدهواپیما و یک ناوچه تیپ 23، ناوگروه ضربت نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در مدیترانه را ترک خواهند کرد و به طرف تنگه بسفر در دریای سیاه راهی خواهند شد.

در این گزارش آمده است: جنگنده های رادارگریز اف-35بی لایتنینگ و هلی کوپترهای ضد زیردریایی مرلین در عرشه ناو هواپیمابر ملکه الیزابت این ناوگروه ضربت آماده باش خواهند بود تا از این ناوها در دریای سیاه حمایت کنند.

تنش ها میان مسکو و کی یف در بحبوحه بسیج نیروهای روسی در امتداد مرز و درگیری ها در شرق اوکراین میان ارتش کی یف و جدایی طلبان حامی روسیه افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوهای انگلیس راهی دریای سیاه می شوند

ناوهای انگلیس راهی دریای سیاه می شوند