مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-18اجتماعي

«فعالیت های صیادی» علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک اعلام شد


بررسی های کارشناسان سازمان حفاظت از محیط زیست نشان می دهد علت اصلی مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک ،فعالیت های صید و صیادی بوده است.

- فعالیت های صیادی علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک اعلام شد بررسی های کارشناسان سازمان حفاظت از محیط زیست نشان می دهد علت اصلی مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک ،فعالیت های صید و صیادی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیرو مشاهده تلفات گربه ماهیان در شهرستان جاسک در تاریخ 13 فروردین 1400 بلافاصله بررسی، نمونه برداری و کارشناسی های لازم انجام شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و معاونان مربوطه ضمن مکاتبه با ارگان های متولی اعلام کردند به احتمال زیاد تلفات مذکور به دلیل فعالیت های صید و صیادی بوده است و نتایج تکمیلی تا 48 ساعت آینده اعلام می شود.

قبل از اتمام زمان مقرر مشخص شد دو فروند قایق صیادی که در نزدیکی ساحل مقسا اقدام به صید گربه ماهی می کردند، به دلیل اینکه قایق را بیشتر از ظرفیت آن پر کرده بودند با طوفان مواجه و قایق ها و گربه ماهیان صید شده در دریا رها و ماهیان توسط امواج به ساحل آورده شدند.

در این خصوص مالکین شناورها شناسایی شدند و حتی خبرنگاران نیز با آنها مصاحبه کردند.

اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان نیز طی گزارشاتی که به سازمان ارسال کرد و مصاحبه با اصحاب رسانه موضوع را تایید و اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فعالیت های صیادی» علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک اعلام شد

«فعالیت های صیادی» علت مرگ گربه ماهیان در ساحل جاسک اعلام شد