مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-18پزشكي

3300 شهروند سنندجی از لحاظ کرونا غربالگری شدند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 3 هزار و 307 نفر از شهروندان سنندجی مورد غربالگری کرونایی قرار گرفته اند.

- آرزو فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با اعمال محدودیت های کاری گروه های مختلف صنفی در سنندج نظارت بر فعالیت یا عدم فعالیت همه گروه های چهارگانه با حساسیت ویژه رصد می شود.

وی در ضمن به افزایش میزان مبتلایان به های نظارتی و ضربتی بهداشت محیط سنندج در طی چهار روز گذشته در قالب 15 گشت مشترک از 105 واحد صنفی و 8 اداره بازدید شده است.

425 واحد صنفی در کردستان بازرسی شدند مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در روند بازدیدهای محیطی بازرسین بهداشت محیط از 425 واحد صنفی مختلف و مطب پزشکان بازدید به عمل آوردند، گفت: صدور 22 اخطاریه بهداشتی به مراکز خاطی به علت عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پلمپ 6 واحد متخلف به جهت بی توجهی به اجرای مقررات محدودیت های اعمال شده را حاصل اقدامات نظارتی در مدت یاد شده است.

فلاحی با اشاره به پیگیری سه مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه 190 خاطرنشان کرد: 18 اخطاریه صادر شده گذشته نیز به جهت حصول نتیجه مطلوب توسط کارشناسان بهداشت محیط مورد پیگیری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3300 شهروند سنندجی از لحاظ کرونا غربالگری شدند

3300 شهروند سنندجی از لحاظ کرونا غربالگری شدند