مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-18سياسي

رضاخواه: مذاکرات فعلی ایران نتیجه قانون اقدام راهبردی مجلس است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مذاکرات کنونی ایران نتیجه قانون اقدام راهبردی لغو تحریم های مجلس است، گفت: مسئولان باید از این فرصت برای تامین منابع ملی استفاده کنند.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مذاکرات کنونی ایران نتیجه قانون اقدام راهبردی لغو تحریم های مجلس است، گفت: مسئولان باید از این فرصت برای تامین منابع ملی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی رضاخواه در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به اولین جلسه مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: در اولین جلسه ایشان به لزوم ورود مجلس شورای اسلامی در زمینه اصلاح مدیریت فضای مجازی تاکید کردند.

پیرو تاکید ایشان درخواست تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی ارائه گردید که ان شاءالله به زودی در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ردیف بودجه فضای مجازی در بودجه 1400 تصریح کرد: حدودا مبلغ 6000 میلیارد تومان برای مدیریت فضای مجازی اختصاص دادیم که در زمینه توسعه زیرساخت، حمایت از تولید محتوا و توسعه اقتصاد دیجیتال مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاخواه: مذاکرات فعلی ایران نتیجه قانون اقدام راهبردی مجلس است

رضاخواه: مذاکرات فعلی ایران نتیجه قانون اقدام راهبردی مجلس است