مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-18اقتصادي

پیک چهارم کرونا این هفته شکسته می شود


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: فلسفه تعطیلی اصناف، کاهش تجمعات در مکان های عمومی است؛ در حالی که هنوز رفت و آمدها در شهر وجود دارد و حتی بعد از افطار پیاده روی ها و تجمعاتی در برخی نقاط شهر وجود دارد و این امر افزایش ابتلاها را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: فلسفه تعطیلی اصناف، کاهش تجمعات در مکان های عمومی است؛ در حالی که هنوز رفت و آمدها در شهر وجود دارد و حتی بعد از افطار پیاده روی ها و تجمعاتی در برخی نقاط شهر وجود دارد و این امر افزایش ابتلاها را به دنبال خواهد داشت.

غلامرضا شریف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افزایش موارد مربوط به عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هفته آخر اسفند ماه و قطعاً بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در هفته های اول فروردین، باعث ایجاد پیک چهارم شد.

وی افزود: براساس افزایش آمار ابتلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و همایش ها، فعالیت قهوه خانه ها، استخرها و باشگاه های ورزشی، آموزشگاه ها، کتابخانه ها سینماها، دانشگاه ها، مدارس و تالارهای پذیرایی در این شهرستان ممنوع شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی با بیان اینکه طبق پیش بینی هایی که وجود دارد، پیک چهارم اوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک چهارم کرونا این هفته شکسته می شود

پیک چهارم کرونا این هفته شکسته می شود