مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:202021-04-18سياسي

دریادار سیاری: ایران در جنگ تنها بود


امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: تقریباً هیچ کشوری در دنیا هیچ نوع کمکی اعم از تجهیزات و مالی نکرد و همان طور که فرمانده کل قوا فرمودند، - سیم خاردار می خواستیم، هیچ کشوری حاضر نمی شد به ما بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جنگ با عراق تنها بود، اظهار کرد: تقریباً هیچ کشوری در دنیا هیچ نوع کمکی اعم از تجهیزات و مالی نکرد.

امیر دریادار سیاری در برنامه رادیو گفت وگو به مناسبت روز ارتش، با اشاره به عملیات اچ 3 که در جهان زبانزد شد، گفت: تصور دشمن بر این بود که با وقوع انقلاب اسلامی و عدم انجام تمرین تاکتیکی در ارتش جمهوری اسلامی اسلامی، نیروی نظامی کشورمان آمادگی لازم را برای عملیات نظامی ندارد و در واقع یکی از دلایلی که صدام فریب خورد و به ایران حمله کرد، همین موضوع بود.

وی با اشاره به تصور اشتباه عراق مبنی بر اینکه گمان می کردند نیروی هوایی ایران آمادگی لازم برای انجام عملیات نظامی را نداشته است، اظهار کرد: همان روزی که نیروی هوایی عراق به ایران حمله کرد و فرودگاه مهرآباد را مورد هدف قرار داد، همان روز نیروی هوایی یک اقدام متقابل انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار سیاری: ایران در جنگ تنها بود

دریادار سیاری: ایران در جنگ تنها بود