مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-18ورزشي

حرکت رو به پیشرفت کشتی همدان مشهود است


مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با بیان اینکه نتایج اخیر کشتی همدان در انتخابی تیم‎ ملی بسیار خوب بود، حرکت رو به رشد کشتی استان را به فال نیک گرفت.

- جلال لطیفی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به حضور موفق کشتی نوجوانان و جوانان استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: در کشتی نوجوانان دو مدال برنز گرفتیم که می‎توانستیم با دقت بیشتری آنها را طلایی کنیم اما با اشتباه فردی به مقام سومی رسیدیم.

وی ادامه داد: در رده جوانان نیز به دو مدال دیگر دست پیدا کردیم که می‎توانستیم با دقت بیشتری آنها را افزایش دهیم و چه بسا در اعتراض دیسکالیفه نمی‎شدیم، تعداد مدال‎های خود را نیز افزایش می‎دادیم.

مربی تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان این کشتی‎گیران را سرمایه های ورزش استان دانست و گفت: همین نوجوانان و جوانانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند، آینده داران کشتی همدان و چکیده‎ای از در این ورزش ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: اگر از حق نگذریم، یاری با تمام توان خود را به دنبال برطرف کردن مشکلات کشتی است و امروز بعد از دوسال، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و جا دارد از زحمات خالصانه اش تقدیر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت رو به پیشرفت کشتی همدان مشهود است

حرکت رو به پیشرفت کشتی همدان مشهود است