مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-18اقتصادي

قیمت خرما تا اواخر این هفته شکسته می شود


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان درباره افزایش قیمت خرما در ماه رمضان، گفت: پیش بینی می شود تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده قیمت خرما شکسته شود.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان درباره افزایش قیمت خرما در ماه رمضان، گفت: پیش بینی می شود تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده قیمت خرما شکسته شود.

ناصر اطرج در گفت وگو با ایسنا، درباره افزایش قیمت خرما در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر خرما به فراوانی در سردخانه های جیرفت و بوشهر موجود است، اما جو روانی ماه رمضان به گونه ای است که موجب گرانی خرما می شود.

وی توضیح داد: همواره از گذشته تا به امروز، با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خرما در ماه رمضان، این محصول گران می شود، اما پیش بینی می کنیم تا اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده قیمت خرما شکسته شود.

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان تأکید کرد: در حال حاضر قیمت خرما نسبت به پیش از ماه رمضان حدود 15 درصد افزایش یافته است، اما با گذشت هفته نخست ماه رمضان، قیمت این محصول دوباره کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کیفیت بار خرما موجود در بازار حدود 20 درصد نسبت به پیش از ماه رمضان بهتر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر نه تنها کمبود خرما نداریم، بلکه این محصول به فراوانی در بازار یافت می شود، همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرما تا اواخر این هفته شکسته می شود

قیمت خرما تا اواخر این هفته شکسته می شود