مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-18فرهنگي

انتقاد از رفتن به صحنه فیلمبرداری با زور و تهدید


نایب رییس هیات مدیره خانه سینما تاکید کرد، هر کدام از اعضای صنوف سینمایی که مشغول کار در پروژه ای هستند، اگر برای حفظ سلامتی خود احساس عدم امنیت دارند به روسای صنوف اطلاع دهند تا پیگیری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی نادیده گرفتن اطلاعیه سازمان سینمایی مبنی بر توقف فیلمبرداری ها در شهرهای قرمز و نبود نظارت بر اجرایی شدن این دستور، برخی عوامل فیلم های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی از اصرار بر انجام کار در روزهایی که وضعیت شیوع کرونا در موج چهارم سیاه توصیف می شود، گله مند هستند.

در این باره روز گذشته گزارشی در ایسنا منتشر شد که با همراهی برخی عوامل و تاکید آن ها براینکه با زور و اجبار به حضور در سر صحنه دعوت می شوند یا اینکه بخاطر نگرانی از پرداخت عدم دستمزد مجبور به رفتن سر صحنه در این شرایط خاص هستند، روبرو شد.

این انتقادها بیشتر از آن جهت است که در بعضی پروژه ها رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر به عهده خود افراد گذاشته شده و تست گیری متناوب هم انجام نمی شود و در این بین تعدادی از عوامل هم به کرونا مبتلا شده اند.

البته پروژه هایی هم هستند که در همین یکی دو روز گذشته به طور موقت تعطیل شدند که در میان فیلم های سینمایی به نگهبان رضا میرکریمی ، تفریق مانی حقیقی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از رفتن به صحنه فیلمبرداری با زور و تهدید

انتقاد از رفتن به صحنه فیلمبرداری با زور و تهدید