مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-18سياسي

امیدواریم ورامین میزبان پادگان های ارتش باشد


با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در ورامین را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در ورامین را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه 29 فروردین ماه در جمع خبرنگاران در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می کنم.

وی ادامه داد: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس، مرزها و جبهه سلامت شاهد این مدعا می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید 15 خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش، میزبان پادگان های ارتش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم ورامین میزبان پادگان های ارتش باشد

امیدواریم ورامین میزبان پادگان های ارتش باشد