مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-18حوادث

طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر ساوه تشدید می شود


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: به دنبال اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرها، نظارت های پلیس برای اجرای این طرح از امشب تشدید شده و جدی تر می شود.

- ایسنا/مرکزی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: به دنبال اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرها، نظارت های پلیس برای اجرای این طرح از امشب تشدید شده و جدی تر می شود.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اعلام وضعیت قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا، در شهرستان ساوه طرح ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت 22 تا سه بامداد با شدت هرچه تمامتر اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح، تمامی میادین، خیابان های اصلی و اطراف پارک ها توسط دوربین های هوشمند پایش تصویری شده و با حضور محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهر با متخلفین برخورد و خودروهایی که اقدام به تردد از ساعت 22 الی سه بامداد کنند جریمه 200 هزار تومانی خواهند شد.

رییس پلیس ساوه خواستار همکاری شهروندان برای اجرای این طرح و مصوبه ستاد ملی کرونا شد و افزود: هر شهروندی که اقدام به تردد شبانه در ساعت مذکور در سطح شهر کند یقین بداند که با ابزارهای نظارتی پلیس اعمال قانون و جریمه خواهد شد.

وی از جریمه شدن 170 خودرو در سطح شهرستان در شب گذشته خبر داد و افزود: این تعداد اعمال قانون برای خودروهایی که شبانه تردد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر ساوه تشدید می شود

طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر ساوه تشدید می شود