مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-18سياسي

روایتی از نخستین شهید خلبان نیروی هوایی ارتش/ وعده «میدانی» که محقق نشد


خواهر خلبان شهید فیروز شیخ حسنی می گوید: مادرم عقیده داشت که پسر من شهید نشده که از مملکت مال یا نام بگیریم هیچ چیز نمی خواهیم، تنها کمکی که در طول این سال ها از بنیاد شهید گرفتیم وام 10 میلیونی است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی 29 فروردین ماه، روز حماس ه سازان فداکار و مدافعان مرزهای این آب و خاک است که جانانه ایستادند.

دلاورمردان ارتش ایران، همواره از پیروزی انقلاب تاکنون از مرزهای کشور دفاع کردند و امنیت و آرامش را برای مردم این خاک به ارمغان آوردند تا جایی که بی شک پشت همه ما به ارتشی ها گرم است.

امروز 29 فروردین ماه است روزی که به نام ارتش نامگذاری شده است، علت نامگذاری هم ایثار و ازخودگذشتگی سربازان جان بر کف وطن است.

یکی از ی شکاری بمب افکن f5، افسر خلبان شکاری گروه سوم گردان 43 شکاری و رییس دایره امنیت پرواز و بازرسی پایگاه هوایی شهید وحدتی دزفول بود.

*از کودکی تا جوانی شهید نخستین شهید نیروی هوایی ارتش در آغاز جنگ تحمیلی بود و پدرش نیز از کارکنان شهربانی سابق بود تا اینکه به واسطه شغل نظامی به تنکابن منتقل شد، دوران ابتدایی و دبیرستان تنکابن سپری شد، دیپلمش را در  در رشته ریاضی در تهران اخذ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نخستین شهید خلبان نیروی هوایی ارتش/ وعده «میدانی» که محقق نشد

روایتی از نخستین شهید خلبان نیروی هوایی ارتش/ وعده «میدانی» که محقق نشد