مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-18سياسي

همراهی ارتش با مردم همیشگی و قابل تقدیر است


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار و امنیت کشور و همراه همیشگی همراه مردم و مسئولان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در مراسم رژه موتوری روز ارتش در پادگان لشکر 28 پیاده کردستان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس رشادت های فراموش نشدنی از خود به نمایش گذاشت و شهدای بسیاری را تقدیم دفاع از کشور کرد.

وی افزود: در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز ارتشیان همواره در کنار مردم و مسئولان بوده و در حوادث و رویدادهای طبیعی جزو گروه های پیشرو و امدادی بوده اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی موفقیت های زیادی برای کشور به ارمغان آورده و ایثارگری های آنان بر کسی پوشیده نیست.

زارعی افزود: زمانی که نغمه های شومی برای انحلال ارتش در اوایل انقلاب سر داده شد، رهبر فقید انقلاب در یک پیام تاریخی 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و امروز ما ثمره این دوراندیشی را مشاهده می کنیم.

امیر حمیدرضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: به وجود نیروهای جان بر کف و رشید ارتش افتخار کرده و آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از ارزش های انقلاب در استان مرزی کردستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی ارتش با مردم همیشگی و قابل تقدیر است

همراهی ارتش با مردم همیشگی و قابل تقدیر است