مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-18اقتصادي

جدیدترین کفش های مردانه 2021 تا 15 درصد تخفیف


پوشاک مردانه تنوع بسیار بالایی دارد، از انواع پیراهن و بلوز گرفته تا شلوار و کفش که همه ی آن ها بر روی ظاهر مردان و پسرهای جوان تاثیر می گذارند در این بین کفش به عقیده ی اکثر کارشناسان و طراحان لباس مهمترین بخش تیپ است که باید در انتخاب رنگ و مدل بسیار دقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شیک استایل، کفش های مردانه از تنوع بسیار بالایی از جمله انواع کفش مردانه مجلسی، چرم، رسمی، تخت، کالج، راحتی و اداری، اسپرت و ورزشیو .

برخوردار هستند و در هزاران رنگ و مدل طراحی و تولید می شوند اما برخی از کفش ها به نسبت سایرین محبوب تر و پرطرفدارتر هستند برای مثال کفش کالج مردانه رنگ مشکی همواره یکی از کفش های شیک و مورد علاقه ی مردان علی الخصوص پسران جوان می باشد که اکثرا در مهمانی، محل کار و دانشگاه مورد استفاده قرار می گیرند و به راحتی با شلوارهای جین، پارچه ای و کتان ست می شوند.

کفش های اسپرت مردانه (پرطرفدارترین دسته از کفش ها) نیز همچنین عضو جدایی ناپذیر یک استایل اسپرت و راحت برای آقایان می باشند که معمولا برای انجام فعالیت های ورزشی، پیاده روی یا استفاده روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

کیفیت در کفش های اسپرت حرف اول را می زند هیچ چیز به اندازه ی یک کفش ناراحت نمی تواند باعث ایجاد پادرد شود به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین کفش های مردانه 2021 تا 15 درصد تخفیف

جدیدترین کفش های مردانه 2021 تا 15 درصد تخفیف