مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-18اقتصادي

پیشرفت 55 درصدی پروژه های آبخیزداری/ هیچ بندی امسال آبگیری نشد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: 14 طرح آبخیزداری از سال گذشته تاکنون به دلیل کرونا و مشکلات در توزیع مصالح تنها 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- ابوطالب امینی در گفت وگو با و مسائلی از جمله تأمین مصالح سیمان، سنگ و شن … که توزیع آنها کمی مشکل پیدا کرده است، دستخوش تغییرات شده و سرعت اجرای آنها به کُندی پیش می رود.

پیش بینی 20 پروژه با نیاز اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه حدود 20 پروژه آبخیزداری با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان برای سال جاری پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه سال 1400 بسته نشده زیرا میزان اعتباری که قرار است برای پروژه های جدید تخصیص یابد هنوز مشخص و اعلام نشده است که براساس آن برای پروژه های پیش بینی شده استان برنامه ریزی شود.

امینی با بیان اینکه میزان تخصیص اعتبار برای پروژه های جدید تا نیمه اول اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد، ادامه داد: این 20 پروژه برای 20 شهرستان به جز خمینی شهر و فلاورجان و دو شهرستان کوچک پیش بینی شده است که اگر اعتبار آن صد در صد تأیید شود همه اجرا خواهد شد.

هیچ بند آبخیزداری سال زراعی جاری تاکنون آبگیری نشد وی درباره وضعیت بندهای آبخیزداری در سال زراعی کنونی، ابراز داشت: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 55 درصدی پروژه های آبخیزداری/ هیچ بندی امسال آبگیری نشد

پیشرفت 55 درصدی پروژه های آبخیزداری/ هیچ بندی امسال آبگیری نشد