مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-18پزشكي

داروهای مورد نیاز بیماران بستری و سرپایی تأمین شده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، اقدامات لازم جهت تأمین تجهیزات حفاظت فردی و وسایل پزشکی مصرفی و دارو را اعلام کرد و گفت: همه داروهای مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی تأمین شده است.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، اقدامات لازم جهت تأمین تجهیزات حفاظت فردی و وسایل پزشکی مصرفی و دارو را اعلام کرد و گفت: همه داروهای مورد نیاز برای درمان بیماران بستری و سرپایی تأمین شده است.

صدیق جدیدالاسلامی امروز 29 فروردین ماه، در جمع خبرنگاران اقدامات و عملکرد این معاونت در خصوص پیشگیری، درمان و مقابله با کووید 19 در اسفند ماه، سال گذشته را تشریح کرد و با اشاره به اقدامات لازم جهت تدوین و ارسال پروتکل های مرتبط، اظهار کرد: نظارت بر حسن اجرای پروتکل درمانی در مراکز درمانی تابعه بخصوص تجویز داروهای بیماران مبتلا به کووید-19 انجام شده است.

وی به محور اقدامات لازم جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز گریزی زد و افزود: جابجایی نیروهای کادر پرستاری به منظور جلوگیری از فرسودگی و خستگی نیروها، الزام پزشکان عمومی بخش خصوصی جهت همکاری با اورژانس بیمارستان ها و پرداخت فوق العاده سختی کرونا به پرسنل بیمارستان از جمله این اقدامات در حوزه مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای مورد نیاز بیماران بستری و سرپایی تأمین شده است

داروهای مورد نیاز بیماران بستری و سرپایی تأمین شده است