مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-18پزشكي

انتقاد شبکه بهداشت از صف های کرونایی مقابل صنوف


مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در حال حاضر 100 اکیپ در شیفت های صبح، عصر و شب به وضعیت صنوف استان نظارت دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مقصود جعفری نیا، مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، صبح امروز در جمع خبرنگاران، به شرایط نامساعد شیوع بیماری در استان البرز اشاره کرد و گفت: برای بهبود شرایط تا حد امکان باید در منزل بمانیم و فقط در مواقع ضروری از خانه خارج شویم، همچنین پرهیز از تجمع و دورهمی به شدت توصیه می شود.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به تعداد مراجعین و بستری های کرونایی در سه پیک گذشته، اظهار کرد: امروز شاهدیم که تقریبا تمام تخت های بیمارستانی در البرز پر شده است.

وی ادامه داد: اگر شیب ابتلا به کرونا در استان به همین تندی باقی بماند، قطعا دچار مشکل می شویم چون ظرفیت تخت ها و توان کادر بهداشت و درمان محدود است.

این مقام مسؤول با اشاره به تعطیلی صنوف گروه 2،3 و 4 اضافه کرد: اگر واحدی به محدودیت های اعمال شده توجه نکند، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد؛ در این راستا از زمانی که که در استان وضعیت قرمز اعلام شده، 700 واحد صنفی متخلف پلمب شده اند و این تعطیلی تا پایان محدودیت ها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شبکه بهداشت از صف های کرونایی مقابل صنوف

انتقاد شبکه بهداشت از صف های کرونایی مقابل صنوف