مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-18سياسي

ارتش اسلام دشمنان انقلاب را بیمناک کرده است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پیامی اعلام کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از رویارویی با نیروهای مسلح مقتدر بیمناک ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پیام خود به مناسبت فرارسیدن روز 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی آورده است: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز 29 فروردین ماه یادآور اقدام هوشمندانه و فرمان تاریخی و سرنوشت ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش در فروردین سال 1358 است.

در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که دشمنان خیال پرداز و خارجی با آرزوی شکست انقلاب اسلامی و بازگشت به ایران، شعار انحلال ارتش را از زبان ضدانقلاب و مزدوران داخلی جاری کرده بودند، امام راحل روح حیات و عزت را در کالبد ارتشیان دمید و ظهور ارتش انقلابی برای ایفای نقش های تاریخ ساز در عرصه صیانت از استقلال، تمامیت ارضی را مژده داد.

تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور درخشان و نقش آفرینی های افتخارآمیز در صحنه مهم و تحقق مأموریت ها و وظایف ذاتی خود که تجلی بخش قدرت بازدارندگی میهن عزیزمان در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی است چگونه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسلام دشمنان انقلاب را بیمناک کرده است

ارتش اسلام دشمنان انقلاب را بیمناک کرده است