مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-18اقتصادي

قراردادهای صوری اجاره خانه های خالی برای فرار از مالیات


با انجام معاملات صوری توسط برخی مالکان با بنگاه های املاک برای فرار از پرداخت مالیات بر خانه های خالی برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی در واکنش به خبری مبنی بر انعقاد قراردادهای صوری برخی مالکان با بنگاه های املاک برای فرار از پرداخت مالیات بر خانه های خالی گفت: هرگونه معامله در بنگاه های املاک باید کد رهگیری دریافت کند و خلاف این موضوع تخلف محسوب شده و با آن به طور حتم برخورد می شود.

وی تأکید کرد: بر این اساس زمانی که یک معامله مسکن دارای کد رهگیری نباشد، فاقد اعتبار است و وزارت راه و شهرسازی ابزارهای شناسایی متخلفان را در اختیار دارد.

ما توانسته ایم با همین سیستم کنترلی یک میلیون و سیصد هزار واحد مسکن خالی را شناسایی و به سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون معرفی کنیم.

اسلامی تصریح کرد: اطلاعات وزارت راه و شهرسازی نسبت به میزان خانه های خالی کافی است و اشراف کامل اطلاعاتی نسبت به این موضوع دارد و می توانیم بر اساس آن تصمیم گیری های لازم را انجام دهیم.

نرخ مسکن متأثر از التهابات بازار! وزیر راه و شهرسازی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا با اجرای قانون اخذ مالیات از خانه های خالی، قیمت مسکن کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: نوسانات نرخ مسکن متأسفانه متأثر از التهابات بازار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای صوری اجاره خانه های خالی برای فرار از مالیات

قراردادهای صوری اجاره خانه های خالی برای فرار از مالیات