مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-18اقتصادي

ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته


مدیر عامل بندرخشک پیشگامان یزد از ورود بیش از 500 هزار تن بار شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله به این بندر در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل بندرخشک پیشگامان یزد از ورود بیش از 500 هزار تن بار شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله به این بندر در سال گذشته خبر داد.

محمدرضا شهسواری اظهار کرد: در سال گذشته با وجود شرایط حاکم بر اقتصاد و تولید ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیش از 500 هزار تن انواع بار به صورت ریلی و جاده ای وارد بندرخشک پیشگامان شده است.

وی با بیان این که بارهای وارده شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله بوده است، افزود: سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کلینکر سیمان، انواع میوه، ماشین آلات صنعتی و انواع غله از جمله بارهای ورودی به بندرخشک پیشگامان در مدت یک سال گذشته بوده است.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان همچنین با اشاره به افتتاح رسمی فاز اول این مجموعه با حضور معاون اول رییس جمهور در سال 99، گفت: تسهیلات ویژه ای از جمله تخفیف حمل ریلی محصولات به برخی مقاصد برای صادرکنندگان و تخفیف های ویژه انبارداری برای واردکنندگان کالا در بندرخشک پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بندرخشک پیشگامان، شهسواری در پایان خاطرنشان کرد: فاز اول شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته

ورود بیش از 500 هزار تن بار به بندرخشک یزد در سال گذشته